torstai 3. syyskuuta 2015

About Me and the Blog

Oon siis 17-vuotias tyttö ja olin tänä kesänä EF:n kielimatkalla Brightonissa jossa vietin ihan loistavan kesän, ja nyt kirjotan tätä blogia mun matkasta ja kielimatkoista yleensä. Olin Brightonissa kaksi viikkoa international-kurssilla heinäkuun alussa ja majoituin siellä Moulsecoombin asuntolassa. Lähdin matkaan yksin jota kielimatkalle yleensä suositellaan, ja se ehdottomasti kannatti! Tutustuin mahtaviin sekä suomalaisiin että ulkomaalaisiin ihmisiin ja sain paljon uusia ystäviä!

 Liityin matkan jälkeen Ambassadoriksi eli kerron kielimatkakokemuksestani muille ja autan EF:ää esim. erilaisissa tapahtumissa. Tätä vastaan saa Ambassador-pisteitä joita riittävästi kerätessä voi ansaita erilaisia palkintoja kuten vaikka uuden kielimatkan ilmaiseksi! Kannattaa siis ehdottomasti liittyä vaikka jo ennen matkaa :)

 Yritän tässä blogissa vastata kysymyksiin joita kielimatkasta haaveilevat miettivät, senkin pohjalta jotka minua itseäni ennen omaa matkaani mietityttivät. Jos kuitenkaan et löydä vastausta kysymykseesi täältä, suosittelen ehdottomasti laittamaan esim. KIK-viestiä, usein parhaita vastauksia saa itse jo kielimatkan kokeneelta! ;)

Lisään tähän ekaan postaukseen joitakin kuvia mun matkalta eli #efmoment:teja, hashtag jolla löytää Instagramista muidenkin ikuistamia hetkiä kielimatkoiltaan. :)























Osa kuvista ei oo mun ottamia, jos kuvaajat/kuvissa esiintyvät haluaa tulla mainituksi kuvan yhteydessä tai että poistan kuvan niin ilmottakaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti